Odpowiedzi

2009-12-01T19:04:25+01:00
Mała Ala biegła ulicą,gdy nagle chlup do kałuży!-pomoczyła całą sukienkę.
Natalia i Iza przechadzały się boso po ogrodzie,a tu nagle bzz!-Izę ugryzła pszczoła.
W lesie było bardzo spokojnie,aż tu nagle gałąż trach!-pękła aż do pnia.
Po polnej drodze szybko mknął wąż smyk smyk!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T19:04:58+01:00
Moja siostra wskoczyła chlup! do kałuży
Siedzimy na łwce, a tu nagle bzzz! coś przeleciało
Kiedy chłopcy grali w piłkę, gałąź trach! na ziemię.
Ostatnio, gdy Kasia była na wycieczce widziała jak wąż smyk, smyk!przeweinął się koło jej nóg.

Mam nadzieję, że ci się spodoba;D
1 5 1