Odpowiedzi

2009-12-01T19:03:43+01:00
Mesjanizm – wiara w pojawienie się Mesjasza, który zbawi świat. Idea mesjanizmu pojawia się w Biblii w Starym Testamencie



a proroctwa to nie wiem.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T19:04:12+01:00
Co to są proroctwa mesjańskie?
Proroctwa mejsańskie sąto przepowiednie proroków Starego Testamentu o przyszłym Zbawicielu.

Zdawałem pytania do bierzmowania i akurat miałem to pytanie . :)
7 4 7