Odpowiedzi

2009-12-01T19:13:13+01:00
1220m.n.p.m..-420m.n.p.m.=800m.n.p.m.
800m n.p.m. ÷ 100m=8
8×0,6=4,8
-6-4,8=-1,2 (stopni C)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T19:32:53+01:00
1220m.n.p.m - Barania Góra
420m.n.p.m - Wisła
0,6° C na 100m - spadek temp. wraz z wysokością 100m
-6°C - temp. na Baraniej Górze
1220m.n.p.m - 420m.n.p.m = 800m - o tyle niżej leży wisła

800m / 100m = 8 - tyle razy wzrośnie temp. (wzrośnie, bo Wisła leży niżej od Baraniej Góry)

8 x 0,6°C = 4,8°C - o tyle temp. wzrośnie
-6°C + 4,8°C = -1,2°C - temp. w Wiśle
Odp : W Wiśle temp. wynosi -1,2°C.
PLISSSS UZNAJ MOJĄ ODP ZA NAJ> BO TAK CI ŁADNIE OPISAŁEM....