Odpowiedzi

2009-12-01T19:12:22+01:00
B.25% wszystkich zwierząt

30+43+15+30+3=120
Owce- 30/120= 1/4=25%
11 3 11
2009-12-01T19:14:30+01:00
Wszystkie zwierzęta 30+43+15+30+2= 120

Owce stanowią (30/120)*100%= 25%

Odp "B"
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T19:29:33+01:00
Najpierw musisz dodać wszystkie zwierzeta aby dowiedzieć się ile wynosi 100 procent gospodarstwa
30+43+15+32=120
i 120=100 procent

jeżeli chcesz obliczyć procent to musisz zapisać to w postaci ułamka: w liczniku liczba, którą szukasz a w mianowniku piszesz 100 procent czyli w tym wypadku 120

30/120 * 100/1= (po skróceniu) 300/12=25 %