Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T19:17:22+01:00
1 mieszanych
2 iglastych
3 umiarkowanego
4 bryza
5 halny
6 nie jestem bewny ale chyba z dolin
1 1 1
2009-12-01T19:20:08+01:00
Polska lezy w strefie lasow mieszanych. Z dominacją drzew iglastych. Ma klimat umiarkowanie ciepły, przejściowy . Lata są ciepłe a zimy sa mroźne i śnieżne wzłaszcza w górach. Lokalny wiatr nad morzem to bryza . Lokalny wiatr w górach to halny . Wieje z góry do dołu.
1 1 1
2009-12-01T19:21:52+01:00
Polska leży w strefie lasów mieszanych z dominacją drzew liściastych. Ma klimat umiarkowany typu przejściowego. Lokalny wiatr nad morzem to bryza. Lokalny wiatr w górach to wiatr górski. Wieje z góry na dolinę.

Może też być tam wiatr dolinny, który wieje ku górze od nagranych dolin.

Myślę że pomogłem. :)
1 5 1