Najbardzej rozpowszechnionym nazwiskiem w chinach jest Chang.Nosi je około 12% chinczyków. liczba mieszkańców Chin wynosi ok. 1,2 mld.Czy osób o nazwisku Chang jest więcej niż Polaków???
Prosze o wszystkie obliczenia. Z góry dzięki.:):):)

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-01T20:09:22+01:00
12% z 1200000000 = 12/100 × 1200000000 = 144000000 = 144 mln
12×12 = 144
To mniej niż liczba Polaków.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T20:15:24+01:00
1 200 000 000 x 12/100 = 14 400 000 000 / 100 = 144 000 000 = 144 mln

polaków z tego co wiem jest 38 mln (jeśli się myle to sory)
144 mln > 38 mln
Odp: Tak, chińczyków z nazwiskiem Chang jest więcej niż polaków