Odpowiedzi

  • Bosy
  • Rozwiązujący
2009-12-01T19:49:02+01:00
6 do potęgi 6 = 46656

Podstawa = 46656

ramię = 46656-(46656*30%) = 46656-13996.8 = 32659.2

P = 46656 + 32659.2*2 = 111974.4

Odp.: Obwód tego 3-kąta = 111974.4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T19:55:25+01:00
A-długość podstawy
1,3a-długość ramienia
h-długość wysokości
h=6√₆
(0,5a)²+(6√₆)²=(1,3a)²
0,25a²+216=1,69a²
1,69a²-0,25a²=216
1,44a²=216
a²=150
a≈12,2

obw.=12,2+[2*(1,3*12,2)]=12,2+[2*15,86]=12,2+31,72=43,92