Prosze o przetłumaczenie poniższego listu na język niemiecki
Cześć Nadia.
mieszkam w józefowie.Mam na imię Marlena.Mam 13 lat.Lubię kino i sport.Moim hobby jest słuchanie muzyki.Lubie rock hip-hop.
Ze sportu najbardziej lubie pływać .Najbardziej lubie pływać żabką.Moim zdaniem pływa się im najłatwiej.Mój brat ma 16 lat i nazywa się Karol. Bardzo lubi on sport szczególnie piłke nożną.Często chodzi na mecze piłkarskie.jego ulubiona drużyna jest FC Barcelona.Mój brat i ja jesteśmy przyjaciółmi zwierząt. Mamy dwa psy o imionach cygan i kólka i jednego kota.Naszy psy sa posłuszne. Często się z nimi bawię.Mój tata Andrzej jest rolnikiem. Pracuje on u siebie w gospodarstwie na roli.Mama zajmuje się domem. gotuje obiady sprzata. Czasami pomaga tacie w gospodarstwie .Ja z bratem gdy mamy wolny czas od nauki często pomagamy rodzicom.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T19:23:28+01:00
Die Hochachtung Nadia. ich wohne in józefowie. ich habe ein Kino auf den Vornamen Marlena.Mam 13 lat.Lubi ę und sport.Moim ist ein Hobby das muzyki.Lubie Hören der Rock der Hip-Hop. Aus dem Sport am sehr lubie schwimmen. am sehr lubie brustschwimmen. meiner Meinung nach schwimmt er się sie am leicht. mein Bruder hat die 16 Jahre und sich selbst nennen Karl. Sehr mag er einen Sport besonders piłke Fuß. oftmals geht er zu Fußballspielen. seine Lieblings Mannschaft ist FC Barcelona.M ój der Bruder und ich sind die Freunde der Tiere. Wir haben die zwei Hunde mit Vornamen der Dunkelhäutige und kólka und kota.Naszy die Hunde sa gehorsam. Oftmals spiele ich mit sie. mein Papa Andreas ist ein Bauer. Er arbeitet bei sich in dem Bauernhof auf roli.Mama er führt den Haushalt. er kocht Mittagessen sprzata. Manchmal hilft er dem Papa in einem Bauernhof. ich mit dem Bruder wenn wir haben die freie Zeit oftmals für eine Wissenschaft wir helfen Eltern.
2009-12-01T19:23:42+01:00
S time -- error 999Date: Tue, 01 Dec 2009 18:23:49 GMTExpires: Thu, 01 Jan 1970 22:00:00 GMTCache-Control: no-cacheCache-Control: no-storePragma: no-cacheConnection: closeTransfer-Encoding: chunkedContent-Type: text/html;charset=UTF-8189c Yahoo! - 999 Unable to process request at this time -- error 999/* nn4 hide */ /*/*/body {font:small/1.2em arial,helvetica,clean,sans-serif;font:x-small;text-align:center;}table {font-size:inherit;font:x-small;}html>body {font:83%/1.2em arial,helvetica,clean,sans-serif;}input {font-size:100%;vertical-align:middle;}p, form {margin:0;padding:0;}p {padding-bottom:6px;margin-bottom:10px;}#doc {width:48.5em;margin:0 auto;border:1px solid #fff;text-align:center;}#ygma {text-align:right;margin-bottom:53px}#ygma img {float:left;}#ygma div {border-bottom:1px solid #ccc;padding-bottom:8px;margin-left:152px;}#bd {clear:both;text-align:left;width:75%;margin:0 auto 20px;}h1 {font-size:135%;text-align:center;margin:0 0 15px;}legend {display:none;}fieldset {border:0 solid #fff;padding:.8em 0 .8em 4.5em;}form {position:relative;background:#eee;margin-bottom:15px;border:1px solid #ccc;border-width:1px 0;}#s1p {width:15em;margin-right:.1em;}form span {position:absolute;left:70%;top:.8em;}form a {font:78%/1.2em arial;display:block;padding-left:.8em;white-space:nowrap;background: url(http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/s/bullet.gif) no-repeat left center;} form .sep {display:none;}.more {text-align:center;}#ft {padding-top:10px;border-top:1px solid #999;}#ft p {text-align:center;font:arial;}/* end nn hide */Yahoo! - Help