Przekreśl błędne sformuowania w opisie wodoru.

Jest pierwiastkiem chemicznym, metalem. Jego symbol chemiczny to H. Jest bezbarwnym, bezwonnym gazem o gestosci większej niż tlen. Doskonale rozpuszcza sie w wodzie. Podtrzymuje proces spalania, chociaż sam jest niepalny. Występuje w gazach wulkanicznych, na słońcu i w innych gwiazdach.

2

Odpowiedzi

2009-12-01T19:19:29+01:00
Wezmę w nawias to co jest błędne

Jest pierwiastkiem chemicznym, [metalem]. Jego symbol chemiczny to H. Jest bezbarwnym, bezwonnym gazem o [gestosci większej] niż tlen. [Doskonale rozpuszcza sie w wodzie]. Podtrzymuje proces spalania, chociaż sam [jest niepalny]. Występuje w gazach wulkanicznych, [na słońcu i w innych gwiazdach.]
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T19:20:32+01:00
Ja napisze poprawnie ;)

Jest pierwiastkiem chemicznym, NIEMETALEM. jego symbol chemiczny to H. Jest bezbarwnym, bezwonnym gazem o gęstości MNIEJSZEJ niż tlen. SŁABO rozpuszcza się w wodzie. Podtrzymuje proces spalania, chociaż sam jest PALNY. Występuje w gazach wulkanicznych, na Słońcu i w innych gwiazdach.
5 5 5