Wybierz ten pogląd, który twoim zdaniem wyłania się z Dziadów cz II a) życie człowieka zamyka się ostatecznie wraz ze smeircią lub b) życie człowieka dopełnia się ( nabiera pełni) dopiero pośmiertnymi losami. Uzasadnij pisemnie swój wybór. (Stawiam na a) ;) Pilnie.!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T19:19:11+01:00
Wybieram odpowiedź b, bo jak wskazują na to losy bohaterów Dzadów cz. II, pośmiertnie musimy odpokutowac bądź odebrac nagrodę za swoje czyny za zycia co stanowi dopełnienie naszej egzystencji.
1 5 1
2009-12-01T19:24:37+01:00
Ja wybieram B). Postaci z Dziadów muszą odpokutować swoje złe występki. Ukazuje to, że życie prawdziwe to życie pośmiertne, a nasze aktualne życie to sprawdzian, który potem trzeba poprawić (skojarzenie ze szkołą XD).
1 5 1