Żeby było jasne! Daje 75 punktów i che miec zrobione wszystkie przykłady!
Wykoanj mnożenia:
a)75*4/5
56*3/4
35*1/7
b)3/7*42
5/6*50
4/9*66
13/18*84
c)2 2/3*15
4 1/2*90
7 1/4*28
3 3/5*45
d)6 2/5*40
4 3/8*150
12 1/3*20
5 3/10*45
P.S ta kreska-->/ to kreska ułamkowa a to-->* to znak mnożenia

3

Odpowiedzi

2009-12-01T19:26:13+01:00
A)(75 * 4) / 5 = 60
(56 * 3) / 4 = 42
(35 * 1) / 7 = 5
b)(3 / 7) * 42 = 18
(5 / 6) * 50 = 41.6666667
(4 / 9) * 66 = 29.3333333
(13 / 18) * 84 = 60.6666667
c)(2 2/3) * 15 = 40
(4 1/2) * 90 = 405
(7 1/4) * 28 = 203
(3 3/5) * 45 = 162
d)(6 2/5) * 40 = 256
(4 3/8) * 150 = 656.25
(12 1/3) * 20 = 246.666667
(5 3/10) * 45 = 238.5
2009-12-01T19:34:22+01:00
A)75*4/5=60
56*3/4=42

35*1/7=5

b)3/7*42=18
5/6*50=41²/₃

4/9*66=36
13/18*84=60⅔
c)2 2/3*15=40

4 1/2*90=405

7 1/4*28=203

3 3/5*45=270

d)6 2/5*40=256

4 3/8*150=656¼

12 1/3*20=240

5 3/10*45=238½
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T19:42:52+01:00
A)15
42
5
b)18
41 2/3
29 1/3
60 7/8
c)40
405
203
162
d)256
625 1/4
246 2/3
238 1/2

proszę o naj ;p