Które zdanie jest pojedyncze a które łożone ?

1.Należy też unikać rozmów przez telefon komórkowy.
2.Nie należy w tym czasie dzwonić bez potrzeby.
3.Najczęściej spotykamy się z opadami gradu.
4.Zdarzają się gradziny o sporych rozmiarach np. kurzego jaja lub ludzkiej pięści.
5.Uderzenie takiego kawałka lodu w głowę jest bardzo niebezpieczne.

2

Odpowiedzi

  • look
  • Rozwiązujący
2009-03-29T13:06:02+02:00
1.złożone
2.złożone
3.pojedyńcze
4.pojedyńcze
5.złozone
Najlepsza Odpowiedź!
2009-03-29T13:06:23+02:00
1.Należy też unikać rozmów przez telefon komórkowy.
pojedyncze
2.Nie należy w tym czasie dzwonić bez potrzeby.
pojedyncze
3.Najczęściej spotykamy się z opadami gradu.
zlożone
4.Zdarzają się gradziny o sporych rozmiarach np. kurzego jaja lub ludzkiej pięści.
pojedyncze
5.Uderzenie takiego kawałka lodu w głowę jest bardzo niebezpieczne.
pojedyncze