Odpowiedzi

2009-12-01T19:21:53+01:00
Chciałbym się zaprzyjaźnic z Pestką, ponieważ zawsze miała na wszystko odpowiedź, nie można sie było z nią nudzic. Nie była tak zamknięta w sobie i niedostępna jak Ula, przez co łatwa w relacjach.
14 2 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T19:30:27+01:00
Uważam, iż najbardziej chciałbym zaprzyjaźnić się z Marianem Pietrzykiem. Jest to człowiek wzbudzający moje zaufanie. Jest dobry, uczciwy, zrównoważony i poważny. Zawsze zachowuję zimną krew oraz potrafi doradzić w trudnych momentach. Jest sumienny i obowiązkowy. Jego samego można postawić za wzorzec dla każdego z nas. Moje życie jest przepełnione wieloma problemami, z którymi czasami sobie nie radze. Często jestem zbyt pochopny i podejmuję złe decyzję. Gdybym miał takiego przyjaciela u swego boku, życie stałoby się dla mnie dużo łatwiejsze i szczęśliwsze.
15 4 15