Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T19:29:33+01:00
Tam powstaje trójkąt 30 60 90. Tak więc pół przekątnej numer jeden jest równe 4,5√3 a pół drugiej 13,5.

P = e×f/2
P = (2×4,5√3 + 2×13,5)/2
P = 13,5 + 4,5√3 <---oto wynik
W razie pytań proszę napisz na priv ;]
Po co się tak męczyć... wystarczy nam wzór stosowany w rombie taki jak: a^2
Przepraszam, przez przy przypadek wysłałem. Kontynułując... Po co się tak męczyć... wystarczy nam wzór stosowany w rombie taki jak: P(rombu)=a^2*sin60stopni
2009-12-01T19:30:03+01:00
Wiemy,że suma stopni w czworokątach przy jednym boku wynosi 180^.
Więc:
1806-60^=120^
120^ to druga miara kąta

Teraz wystarczy narysowac romb


wzór e*f/2

pole romby wynosi 7,95
1 1 1
2009-12-01T19:30:50+01:00
Sinα=a/c
α=√3/2
√3/2=a/c
√3/2=a/9√3
9*3= 2a
a= 10,5
p= 10,5 * 9√3
p=94,5√3
1 5 1