Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-01T19:25:26+01:00
1km:
r=1 km:2=0,5 km
Obw:2*pi*0,5 km=1 pi km
P=pi*0,5 km do kwadratu=0,25 pi km2

7dm:
r=7 dm:2=3,5 dm
Obw: 2*pi*3,5 dm=7 pi dm
P=pi*3,5 dm do kwadratu=12,25 pi dm2
2 3 2
2009-12-01T19:29:17+01:00
1km i 7dm
r=0,5km
p=?

p=πr²
p=π0,5km²
p=0,25km²

ob=2πr
ob=2π0,5km
ob=1π km

r=3,5dm
p=?
p=πr²
p=π3,5²
p=12,25πdm²

ob=2πr
ob=2π3,5dm
ob=7π dm
1 3 1
  • Konu
  • Rozwiązujący
2009-12-01T19:30:43+01:00
1 km = 10 000 dm
r= 5000dm
P=πr2
P= 5000dm2π
P=25 000dm2π
l=2πr
l=2*5000dmπ
l=10 000dmπ
d= 7 dm
r= 3,5dm
P= 3,5dmπ2
P= 12,25dm2π
l=2*3,5dmπ
l=7dmπ