Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T19:27:46+01:00
A no dlatego, że scena ta jest ukoronowaniem miłości dwoja młodych ludzi, pokazuje wytrwałość i dążenie do celu w ramach miłości. Pomimo tego, że ich miłość była zakazana próbowali się spotykać bo bardzo się kochali :PPPPPP
2009-12-01T19:33:55+01:00
Jest najbardziej znana bo pokazuje jak wielka i niczym niestrudzona może być prawdziwa młodzieńcza miłosć że potrafi przezwycięzać wszystkie trudności i że kochający się zawsze się odnajda