Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T19:27:07+01:00
Zenek Wójcik nie miał prawa obarczać przyjaciół tajemnicą. Był to dla nich ciężki wybór - powiedzieć o nim komuś dorosłemu i złamać przysięgę, czy może dotrzymać słowa, ale narazić Zenka na niebezpieczeństwo? Ale czy zawsze robimy to, co powinniśmy?
3 5 3
2009-12-01T19:27:58+01:00
Uważam, że Zenek miał prawo obarczać swoich przyjaciół tajemnicą. Gdy zaprzyjaźniamy się z kimś, to jest to oczywiste, że zwierzamy się z marzeń, sekretów i planów. Prawie każda przyjaźń kryje jakąś tajemnicę. I jest to najpiękniejsza rzecz w przyjaźni. Zwierzamy się przyjaciołom,a oni zatrzymują to tylko dla siebie.
5 3 5