Odpowiedzi

  • rice
  • Początkujący
2009-12-01T19:32:32+01:00
Prawdopodobnie jedząc.Hahaha. A dokładniej jedli niewielkie ilości pożywienia wystarczające im do przeżycia.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T19:47:38+01:00
Żołnierze często rezygnowali ze swojego skromnego posiłku na rzecz ludności cywilnej.
Przeprowadzano ogólne zbiórki żywności i rozdzielano ją między najbardziej głodujących.
Poszukiwano jak największej ilości rąk do pracy, np. przy wypieku publicznego chleba.
Organizowano punkty detalicznej sprzedaży podstawowych produktów żywnościowych.

:)