Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T19:40:57+01:00
Miejscowość np Koszalin , 20.06.2009r w górnym prawym rogu date i miejscowość
Drogi Kubo!
Chciałbym Ci powiedzieć, że w tą pierwszą niedzielę w miesiącu wybieram się na piknik/wycieczkę z rodzicami.
Zaproszę jeszcze kilka naszych kolegów. Jak chcesz możesz jechać z nami. Weź prowiant i jakieś gry. Ja wezmę piłkę. Będziemy na świeżym powietrzu.
Zadzwoń do mnie jak zdecydujesz się pojechać.


Pozdrawiam
.... xxx ....
2009-12-01T19:51:25+01:00
Czesć!jakie masz plany na niedziele bo ja ide na ranną do kościoła a potem będę się uczyc na poniedziałek i pomoge mamie zrobić obiad i potem zjem go z całą rodziną przy wspólnym stole. potem będę grać na komputerze albo czytać książke lub pójde do kózynki . a gdy już wrócre to pobawie się z moim małym braciszkiem lub z pieskiem Badim. potem zjem kolację i pomoge cos mamie umyje zęby pomodle się i pójde spać.