Odpowiedzi

2009-12-01T19:31:05+01:00
Ja: Cześć wierzysz w wiare chrześcijańską?
Ktoś:Nie,a opowiedziała byś mi o niej?
Ja:No oczywiście.Warto wierzyć w wiare ponieważ łatwo sobie wszystko inne potem wyobrazić(to co święte
Ktoś:Eee,weduk mnie to nie warto,ale twoja decyzja
Ja:I twoja sprawa!Chodź idziemy do szkoły
Ktoś:okej
2009-12-01T19:33:04+01:00
Prosze bardzo na pewno ci sie spodoba. (:

-Co to znaczy być chrześcijanem?
-To znaczy być posłuszny Panu Bogu. Trzeba w niego wierzyć.
-Dlaczego jesteś chrześcijanką?
-Dlatego że wierze w Pana Boga , Modle się. Kocham go całym swoim sercem.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T19:38:04+01:00
Ona; Cześć, czy jesteś chrześcijanka?
ja; Cześć ,tak.
ona; Chciałabym dowiedzieć się czegoś więcej na tematy tej Religi czy możesz mi o niej opowiedzieć?
ja; Najważniejszym świętem w naszej Religi są święta wilka nocne. To święto upamiętnia Zmartwychwstanie Jezusa Chrystusa.Poprzedzający ją tydzień, stanowiący okres wspominania najważniejszych dla wiary chrześcijańskiej wydarzeń, nazywany jest Wielkim Tygodniem. Drugie równie ważne święto chrześcijańskie to Boże Narodzenie – w tradycji chrześcijańskiej to święto upamiętniające narodziny Jezusa Chrystusa. Jest to liturgiczne święto stałe, przypadające na 25 grudnia. Boże Narodzenie poprzedzone jest okresem trzytygodniowego oczekiwania, zwanego adwętem.