Odpowiedzi

2009-12-01T19:39:11+01:00
1. Udział w powstaniu listopadowym
2. udział w wiośnie ludów na węgrzech
3. udział w wojnie karlistowskiej
4.udzial w wojnie secesyjnej
5. był strzelcem rządowym w indiach
6. wydobywal złoto w australii
7. wydobywał diamenty w afryce poludniowej
8. założył farmę w kalifornii
9. założył warsztat kowalski w arkansas
10. zalożyl fabrykę cygar w hawanie
11. zachorował na malarię
12. handlowal z dzikimi plemionami w brazylii
13. pracowal na wielorybniku
14. pracował na porowcu
15. był traperem w górach skalistych
16 trafił do latarni ;)
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T19:45:58+01:00
A) udział w powstaniu listopadowym
b) udział w wojnie karlistowskiej w Hiszpani
c) udział w odziałach Napoleona
d) udział w wojnie domowej w USA
e) kopacz złota w Australii
f) strzelec rządowy w Indiach
g) był handlarzem w Brazylii
h) majtek i harpunnik na statku
i) właściciel fabryki cygar w Hawanie
j) dostaje pracę w latarni
k) monotonne życie Latarnika
l) Skawiński zaniedbuje obowiązki latarnika
m) Latarnik zostaje zwolniony z pracy i z posady
n) Skawiński zostaje skazany na tułaczkę
2 5 2