Odpowiedzi

2009-12-01T19:36:32+01:00
P=d1*d1/2
d1=10dm=100cm
d2=10dm+5dm=15dm=150cm

P=100cm*150cm/2
P=7500cm2
25 1 25
2009-12-01T19:37:19+01:00
P=1/2 ef

P=5dm * 15dm
P=75 dm ² = 750 cm²
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T19:39:38+01:00
Dł przekatnej e---10 a dm=100 a cm
długość drugiej przekatnej f ----- 100a+50
P=ef/2
P=100a*(100a+50) i to wszystko podzielić przez 2
P=50a(100a+50)
P=5000a²+2500a [cm²]
17 4 17