Odpowiedzi

2009-12-01T19:39:11+01:00
1. yellow
2.white
3.pink
4.red
5.orange
6.blue


Sprawdzalem kredkami na kartce ;P Jak jest blad to prosze poprawic, ale watpie :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T19:41:05+01:00
Wpisz nazwy kolorów.
1. red + green = yellow
2. black + white= grey
3. red + white = pink
4. red + blue = purple
5. red + yellow = orange
6.yellow + blue = green
3 5 3
2009-12-01T19:50:55+01:00
1. red + green = yellow
2. black + white= grey
3. red + white = pink
4. red + blue = purple
5. red + yellow = orange
6.yellow + blue = green
1 5 1