Odpowiedzi

2009-12-01T19:39:48+01:00
38cm-5cm=32cm
32cm/4= 8cm<--
8cm+5cm=13cm<--
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T19:44:34+01:00
Obw=38cm
x-Długosc I boku
x-5-długosc II boku

2x+2*(x-5)=38
2x+2x-10=38
4x-10=38 /+10
4x=48 /:4
x=12[cm] -długosc I boku
x-5=12-5=7[cm]-długosc II boku

Długosci boków tego deltoidu to 12cm i 7cm.

;))
2009-12-01T20:07:05+01:00
Obwód= 38cm

1 bok= x
2 bok=x
3 bok= x-5cm
4 bok= x-5cm

38+5cm+5cm= 48cm

48/4=12[cm]

1 bok; x= 12 cm
2 bok=x=12 cm
3 bok= x-5cm= 12cm-5cm=7cm
4 bok= x-5cm= 12cm-5cm=7cm

odp: długość boku tego deltoidu wynosi 12cm, 7 cm