Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T19:41:31+01:00
Bo daje "bilet" do królestwa niebieskiego, stajemy się wtedy dziećmi bożymi i obmywa nas od grzechu pierworodnego
2 4 2
2009-12-01T19:46:12+01:00
Jest on darem od Boga. Bóg podarował go nam, abyśmy mogli oczyścić się z grzechu pierworodnego popełnionego przez Adama i Ewę. Poprzez chrzest stajemy się dziećmi Bożymi, bo podczas tej uroczystości nasi rodzice obiecują wychowanie nas tak abyśmy wyrośli na dobrych katolików. Dzięki temu, że jesteśmy dziećmi bożymi Bóg pomaga nam gdy go o to prosimy i opiekuje się nami przez całe życie.
2 4 2