Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T19:43:20+01:00
Argumenty Za:
1.Możliwość nowej pracy
2.Nowe perspektywy
3.Poznanie nowych ludzi krajii miejsc obyczajów
PRZECIW:
1.Nie zawsze uda się znaleźć dobrą pracę
2.Opuszczanie rodziny znajomych
3.Zostawienie wszystkiego z czym było sie związane
15 3 15
  • imga
  • Początkujący
2009-12-01T19:48:18+01:00
Przeciw:
-rodziela rodziny
-niszczy więzi między ludźmi
-uniemożliwia rozwój w kierunku kultury i obyczajów swego narodu

za:
-daje nam nowe możliwości rozwoju
-pozwala zdobyc lepsze wykształcenie i doświadczenie w róznych branżach
-poznanie nowej kultury, obyczajów
-zarobek pieniędzy
13 3 13