Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T19:48:47+01:00
A) chór -
chór|u
chórz|e
tematy ob. : chór, chórz
głoski ob. : r:rz
b) muł -
mul|e
t.ob. :muł, mul
gł.o. : ł:l
c) mur
murz|e
mur|u
t.o. : mur, murz
gł. o. : r:rz
d) słoj|u
słój -
t.o. : słoj, słój
gł. o. : o:ó

Mam nadzieję że pomogłam ;]

myślnik oznacza te kółeczko przekreślone ;)
13 3 13
2009-12-01T20:05:18+01:00
l.pojedyncza
M.chór- zero morfologiczne
D.chór/u
C.chór/owi
B.chór-zero morfologiczne
N.chór/em
Msc.chórz/e
W.chórz/e!

l.mnoga
M. chór/y
D.chór/ów
C.chór/om
B.chór/y
N.chór/ami
Msc.chór/ach
W.chór/y!

tematy oboczne: chór-
chórz-

oboczności: r:rz

l.pojedyncza
M.muł- zero morfologiczne
D,muł/u
C.muł/owi
B.muł-zero morfologiczne
N.muł/em
Msc.mul/e
W.mul/e!

l.mnoga
M.muł/y
D.muł/ów
C.muł/om
B.muł/y
N.muł/ami
Msc.muł/ach
W.muł/y!

tematy oboczne:muł-
mul-

oboczności: l:ł

l.pojedyncza
M.mur-zero morfologiczne
D.mur/u
C.mur/owi
B.mur- zero mmorfologiczne
N.mur/em
Msc.murz/e
W.murz/e!

l.mnoga
M.mur/y
D.mur/ów
C.mur/om
B.mur/y
N.mur/ami
Msc.mur/ach
W.mur/y!

tematy oboczne: mur-
murz-

oboczności: r:rz


l.pojedyncza
M.słój-zero morfologiczne
D.słoj/a
C.słoj/u
B.słój-zero morfologiczne
N.słoj/em
Msc.słoj/u
W.słoj/u!

l.mnoga
M.słoj/e
D.słoj/i
C.słoj/om
B.słoj/e
N.słoj/ami
Msc.słoj/ach
W.słoj/e !

tematy oboczne:słoj-
słój-

oboczności: o:ó
12 4 12