Odpowiedzi

2009-12-01T19:47:36+01:00
1. zachowaj ciszę!
2. nie komentować głośno przedstwienia.
3. starać sie nie zasłaniac innym
4.nie jeść
5. nie rozmawiać
6. nie smiecic

13 3 13
2009-12-01T19:47:48+01:00
Najważniejsze zasady obowiązujące w teatrze:
-nie pić
-nie jeść
-nie bić się
-nie rozmawiać
-nie chodzić
-nie pić
-starać się nie zasłaniać przedstawienia innym widzą
-nie śmiecić
-nie używać telefonów komórkowych
-nie krytykować szczuki przy aktorach i reżyserach
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T19:48:53+01:00
1nie wolno rozmawiac
2 nie wolno jesc
3nie wolno wychodzic niegdzie podczas przedstawienia
4nie wolno uzywac telefonow kom.(trzeba wylaczyc)
5nie wolno sluchac muzyki
6nie wolno sie bic
7nie wolno krytykowac sztuki(przy akorach i rezyserze)
8nie wolno smiecic
14 3 14