Odpowiedzi

2009-12-02T07:13:34+01:00
Zeus-ojciec wszystkich bogów pan nieba i ziemi Posejdon-brat Zeusa bóg mórz Hades-brat Zeusa bóg podziemia hera-żona Zeusa opiekunka rodzin Atena-bogini mądrości Apollo-bóg świata poezji podlegało mu dziewięć muz opiekunek sztuki i nauki
2009-12-02T07:57:34+01:00
Zeus był głównym bogiem
afrodyta
artemida wieczna dziewicz opikunka dzkiej natury
apollo bóg młodzieży
dionizos pan wina i zywnosci sił natury
demeter bogini zboża
posejdam był bogiem morza
hera żona zeus

mama nadzieje ze troche pomogłam
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T12:19:09+01:00
Zeus - bóg bogów
Hera - bogini małżeństwa
Posejdon - bóg morza
Hestia - bogini domowego ogniska
Hades - bóg zmarłych
Demeter - bogini urodzaju
Apollo - bóg sztuki
Artemida - bogini łowów
Afrodyta - bogini piękności
Hefajstos - bóg ognia
Ares - bóg wojny
Atena - bogini mądrości
Dionizos - bóg wina
Persefona - bogini kiełkującego ziarna
Hebe - bogini młodości
Helios - bóg słońca
Selene - bogini księżyca
Eos - bogini jutrzenki
Iris - bogini tęczy
Eris - bogini niezgody
Eros - bóg miłości
Ejlejtyja - bogini rodzących kobiet
Hermes - posłaniec bogów
Nike - bogini zwycięstwa
Temida - bogini sprawiedliwości
Tyche - bogini szczęścia
Tanatos - bóg śmierci
Hekate - bogini mroku
Pan - bóg pasterzy
Asklepios - bóg medycyny
Nemezis - bogini doli
Hypnos - bóg snu
Eol - bóg wiatrów
Boreasz - bóg wiatru północnego
Mojry - boginki przeznaczenia
Hory - boginki pór roku
Nimfy - boginki przyrody
Chloris - bogini kwiatów
Enyo - bogini wojny
Syleni - bogowie przyrody
1 5 1