Pierwsza lekcja rozpoczyna się o 8:15. Poranne mycie, ubieranie i jedzenie śniadania zajmują Karolowi pół godziny, droga do szkoły - kwadrans.O której godzinie Karol powinien wstać, aby zdążyć do szkoły na 5minut przed rozpoczęciem lekcji ?

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-01T19:48:41+01:00
8.15 - 30min - 15min - 5min = 7.25
Powinien wstac o 7.25
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T19:50:39+01:00
30 min - jedzenie, mycie itp.
15 min- droga do szkoły
8.10 - musi być w sql :)
8.15 -pierwsza lekcja ;)

45 min - mycie, z dojściem .

8.10 - 45 min. = 7.25 .