Odpowiedzi

2009-12-01T19:49:55+01:00
To ten niemiec ktory przeprowadzil reforme kosciola => marcin luter
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-01T19:51:33+01:00
kolegia JEZUICKIE- szkoły prowadzone przez zakon jezuitów
ZBÓR- lokalnej wspólnoty wiernych Kościołów
Marcin Luter niemiecki reformator religijny, teoretyk i inicjator reformacji, mnich augustiański, doktor teologii. Autor 95 tez potępiających praktykę sprzedaży odpustów, w których odrzucał możliwość odkupienia łaski bożej.