Odpowiedzi

2009-12-01T19:55:40+01:00
Teraz jest owiele łatwiej ,ponieważ w Sparcie dzieci w wieku 13-14 lat musieli rozpocząć misje do lasu na conajmiej 2tyg. odważni przetrwali bez jedzenia i picia a inni musieli zginąć.Ludzie, którzy urodzili się słabi chorzy spuszczani byli z wyskokich skał do wody.Teraz jest owiele łatwiej ,ponieważ nie ma takich warunków. ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T19:59:36+01:00
Na pewno prawa współczesne się bardzo różnią od praw obowiązujących w starożytnym Sparcie.Ludzie mieli mniej przywilejów, a szczegółnie kobiety. Były bardzo dyskryminowane przez społeczeństwo. Dzieci mają dzisziaj swoje włąsne prawa, natomiast wtedy one były traktowane jak powietrze.