Spośród podanych pierwiastków i związków chemicznych wybierz te, które użyjesz w zapisie słownym równań reakcji chemicznych:
a)syntezy
b)analizy
c)wymiany

węgiel,tlen,magnez,tlenek magnezu,wodór,tlenek rtęci(II),rtęć,tlenek wodoru, tlenek węgla(IV)

z góry dzieki. na jutro. poziom: klasa pierwsza gimnazjum. książka: "Chemia Nowej Ery".

2

Odpowiedzi

2009-12-01T19:56:03+01:00
A)węgiel , magnez ,wodór
b),tlen, tlenek rtęci(II),tlenek węgla(IV)
c)tlenek magnezu,tlenek wodoru, rtęć
22 2 22
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-01T19:57:02+01:00
Spośród podanych pierwiastków i związków chemicznych wybierz te, które użyjesz w zapisie słownym równań reakcji chemicznych:
a)syntezy tlen,magnez > tlenek magnezu,
b)analizy tlenek węgla(IV) > węgiel,tlen
c)wymiany tlenek wodoru ,rtęć > wodór ,tlenek rtęci(II),

węgiel,tlen,magnez,tlenek magnezu,wodór,tlenek rtęci(II),rtęć,tlenek wodoru, tlenek węgla(IV)
56 4 56