Sprawdź i zapisz do czego służą klawisze i skróty klawiszowe:
· Ctrl + ↑
· Ctrl + ↓
· Ctrl + B
· Ctrl + I
· Ctrl + U
· Ctrl + F2
· Ctrl + M
· Ctrl + Shift + M
· F8 (wciśnięty jednokrotnie, 2 – krotnie, 3 – krotnie, 4 – krotnie, 5 – krotnie)
· F7
· F12
· Ctrl + S lub Shift + F12
· Ctrl + C
· Ctrl + X
· Ctrl + V

2

Odpowiedzi

2009-12-01T19:58:37+01:00
Ctrl + ↑
· Ctrl + ↓
· Ctrl + B Pogrubienie tekstu
· Ctrl + I Kursywa
· Ctrl + U Podkreślenie tekstu
· Ctrl + F2 Podgląd wydruku
· Ctrl + M taka niby długa spacja
· Ctrl + Shift + M
· F8 (wciśnięty jednokrotnie, 2 – krotnie, 3 – krotnie, 4 – krotnie, 5 – krotnie)
· F7
· F12
· Ctrl + S lub Shift + F12
· Ctrl + C
· Ctrl + X
· Ctrl + V
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T20:07:04+01:00
Ctrl + ↑ Przesunąć punkt wstawiania na początek poprzedniego akapitu
· Ctrl + ↓Przesunąć punkt wstawiania na początek następnego akapitu.
· Ctrl + B - organizacja ulubionych
· Ctrl + I kursywa
· Ctrl + U podkreślenie
· Ctrl + F2
· Ctrl + M stop
· Ctrl + Shift + M - czcionkanapisów
· F8 (wciśnięty jednokrotnie, 2 – krotnie, 3 – krotnie, 4 – krotnie, 5 – krotnie)
· F7 Rozpoczyna sprawdzanie pisowni.
· F12 Wywołuje opcję "Zapisz jako".
· Ctrl + S lub Shift + F12
· Ctrl + C-kopiuj
· Ctrl + X - wytnij
· Ctrl + V - wklej
4 4 4