Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-01T19:57:50+01:00
- spożywaj zdrowe tłuszcze pochodzące z ryb morskich, awokado,
orzechów, oliwek i oliwy, tłuszcze pochodzenia zwierzęcego spożywaj w umiarkowanych ilościach,
- zamiast wody pij soki owocowe i warzywne, oraz napoje mleczne,
- zastąp słodycze, które nie mają żadnych wartości odżywczych miodem, suszonymi owocami, jogurtami, orzechami lub bakaliami,
- ćwicz – rozwiniesz tkankę mięśniową i pobudzisz apetyt
- staraj się unikać stresu i napięć, znajdź w ciągu dnia kilka minut na wyciszenie i relaks
- zrezygnuj z papierosów, kawy oraz mocnej herbaty
2009-12-01T19:58:00+01:00
1.Jedzmy tylko to co jest nam potrzebne
2.Unikajmy produktów z duża ilością tłuszczu
3.Pijmy dużo wody
4.Starajmy sie jesć duzo owoców i warzyw
5.Ustalmy swoją diete i trzymajmy sie jej