Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T20:02:43+01:00
PORTFEL .

Liczby :
- poj . - portfel
- mn . - portfele

Przypadki :

M. Portfel
D. Portfel|a
C. Portfel|owi
B . Portfel
N . Portfel|em
Msc. Portfel|u

M. Portfel|e
D. Portfel|i
C . Portfel|om
B. Portfel|e
N. Portfel|ami
Msc . Portfel|ach

; DDD
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-01T20:02:52+01:00
PORTFEL

l.poj.
M. portfel|
D. portfel|a
C. portfel|owi
B. portfel|
N. portfel|em
M. portfel|u
W. portfel|u!

l.mn.
M.portfel|e
D. portfel|i
C.portfel|om
B.portfel|e
N. portfel|ami
M. portfel|ach
W. portfel|e!
1 5 1