Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T20:02:57+01:00
Dunaj przepływa przez:
Niemcy,
Austrię, (Vienna)
Słowację, (Bratysława)
Węgry, (Budapest)
Chorwację,
Serbię, (Belgrad)
Bułgarię,
Rumunię,
Mołdawię
Ukrainę

1 2 1
2009-12-01T20:04:02+01:00
1. Niemcy
2. Austria ( Wiedeń )
3. Słowacja ( Bratysława )
4. Węgry ( Budapeszt )
5. Chorwacja
6. Serbia ( Belgrad)
7. Bułgaria
8. Rumunia
9. Mołdawia
10. Ukraina


2009-12-01T23:47:50+01:00
1. Niemcy
2. Austria (Wiedeń)
3. Słowacja (Bratysława)
4. Węgry (Budapeszt)
5. Chorwacja
6. Serbia (Belgrad)
7. Bułgaria
8. Rumunia
9. Mołdawia
10. Ukraina