Odpowiedzi

2009-12-01T20:06:05+01:00
1.Zawszę darzymy wiarą i zaufaniem Boga,ale czasami spotyka nas strach przed mocą Boską.

2.
Dziękuje ci Boże za troskę twą o me życie.
Kocham Ciebie skrycie.
Zawsze ty dbasz o mnie.
Ciągle jesteś koło mnie.
Stworzyłeś mnie z miłości.
Chwała Tobie na wysokości.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T20:07:58+01:00
Strach nie jest taki straszny kiedy się wierzy i zaufa.

O boże dziękuje Ci za to że żyję. Nie ma nic lepszego od tego daru. Cieszę się że mogę oddychać, chodzić i cieszyć się życiem.
Ze mam co jeść i gdzie spać. I za to że mam kochającą rodzinę.

no to na tyle nic więcej mi do głowy nie przyszło;)