Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-01T20:04:04+01:00
Jest raczej metaforą bariery, która uniemożliwia porozumienie się ludzi mówiących tym samym językiemnie dotyczy jezyka.Jego celem jest pokazanie młodym ludziom procesu przenikania się różnych kultur - mniejszości narodowych i etnicznych takich jak Romów, Ukraińców i Żydów, co utrudnia komunikowanie się przedstawicieli różnych krajów i kultur.
1 5 1
2009-12-01T20:04:25+01:00
Współczesną wierzą babel mogą być wojny, sprzeczki, nie dogadywanie się oraz miejsca gdzie przebywają ludzie mówiący w różnych językach.