Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-01T21:11:17+01:00
Woda- życie duchowe rodzi się z "wody i chrztu" i ma moc oczyszczania (pokropienie wodą, akt pokuty)
ogień-ogień symbolizuje zaangażowanie w sprawie Kościoła
gołębica- wyraża lotność ten który się udziela
olej\namaszczenie-oznacza sakrament bierzmowania wskazuje na moc uzdrawiającą
światło- wskazuje droge postępowania uczy rozpoznawać prawo zapisane w sercu
  • Użytkownik Zadane
2009-12-01T23:49:55+01:00
GOŁĘBICA-zstępującego z nieba, gdy Jezus został ochrzczony
WODA- podstawą naszego życia,wypływa pozytywn wpływ na innych,oznacza narodzenie i płodność życia ,w sakramencie chrztu
OLIWA-by poznać prawdę i z gorliwością dążyc do czystości serca i życia,namaszczenia olejem jest w sakramencie bierzmowania.
PIECZĘĆ -zadatek Ducha do serc naszych,zapieczętowana Duchem Świętym
GWARANCJA-pewność, że On wszystko uczyni dla nas, tak jak obiecał.
ŚWIATŁOŚĆ -wszędzie, gdzie panuje miłość i życzliwość, gdzie jedno serce ,służy drugiemu ,prawdziwa światłość oświeca każdego człowieka
OGIEŃ-symbolizuje energię dzieł Ducha Świętego.