Co myslicie otym wierszu????????
czy jest do bani??

<Kiedyś było inaczej>

Kiedyś ludzie byli inni,
jakby bardziej słabi.
Kiedyś życie było inne,
jakby bardziej żywe.
Kiedyś świat był inny,
jakby bardziej kolorowy.
Kiedyś liczyła się rodzina,
a dzisiaj jakby tylko pieniądze.
Czemu ten świat tak szybko pędzi w strone nie tą co trzeba??

3

Odpowiedzi

2009-12-01T20:03:14+01:00
Jest super ;)
masz talent dziewczyno ;D
mądry, z przesłaniem
2009-12-01T20:04:24+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T20:09:12+01:00
Mi się podoba, ale nie wiem co pomyśli o tym Twoja pani:-)
baba na mnie wrzeszczy,że zaczynam zdanie od takich samych słów...
własnie o to chodzi : ,,Kiedyś życie było inne...''
a i po ,,czemu ten swiat tak szybko pedzi w strone, nie tą co trzeba?" tutaj, co wstawiłam przecinek.. to zapewne powinien byc ten przecinek:):) pozderki.. mam nadzieje, ze pomogłam buśki :) :*:*:**:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*