Uczniowie dwóch sasiednich gimnazjów wybieraja sie na wycieczke.z pierwszego gimnazjum pojedzie jedna trzecia ogółu uczniów,a z drugiego 33 procent uczniów .z którego gimnazjum bedzie uczestniczyc w wycieczce wiecej osób ,jeżeli liczba uczniów w obu szkołach jest taka sama.

2

Odpowiedzi

2009-12-01T20:07:14+01:00
1/3= 33, (3)% więc z 1 gimnazjum pojedzie więcej uczniów
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T20:09:47+01:00
1/3 = 0,333... = 0,(3)
33% = 0,33
0,(3) > 0,33
O: Więcej osób będzie uczestniczyć z drugiego gimnazjum.
3 5 3