Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T20:09:54+01:00
Ponieważ w egipcie deszcze padają bardzo rzedko, więc wylewy Nilu, powtarzające się co roku od czerwca do października były prawdziwym dobrodziejstwem, gdyż dostarczały wilgoci niezbędnej do uprawy roli. Dostarczały one jednak nie tylko wilgoci, ale także i żyznej gleby: Nil bowiem w czasie wylewu niósł ze sobą tłusty muł, który pozostawał na polach, dgy wody opadając powracały do swego łożyska. w ten sposób w ciągu wieków utworzyła się warstwa urodzajnej ziemi, która wydała obfite plony.
1 5 1
2009-12-01T20:10:36+01:00
Ponieważ w egipcie deszcze padają bardzo rzedko, więc wylewy Nilu, powtarzające się co roku od czerwca do października były prawdziwym dobrodziejstwem, gdyż dostarczały wilgoci niezbędnej do uprawy roli. Dostarczały one jednak nie tylko wilgoci, ale także i żyznej gleby: Nil bowiem w czasie wylewu niósł ze sobą tłusty muł, który pozostawał na polach, dgy wody opadając powracały do swego łożyska. w ten sposób w ciągu wieków utworzyła się warstwa urodzajnej ziemi, która wydała obfite plony.