Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Agy
  • Początkujący
2009-12-01T20:08:32+01:00
Liczebnik : ile ?
czasownik : co robi, co się z nim dzieje ?
6 3 6
2009-12-01T20:08:58+01:00
Liczebnik - ile? który?
Czasownik - co robi? co się z nim lub czymś dzieje?
Liczebnik - patrz pierwsze
6 5 6
2009-12-01T20:09:15+01:00
Liczebnik : ile? ktory z kolei ?
czasownik : co robi? co sie z nim dzieje ? w jakim jest stanie ?
8 4 8