Powierzchnia skrzydeł muchy wonosi ok. 0,13 cm2.ile to minimetrow kwadratowych?

b)Największy skonstruwany na świecie latawiec miał powierzchnię 0,533 ara.Ile to metrów kwadratowych?

c)Skrzydła samolotu Boeing 747 B mają powierzchnie 511 m2.Ile to arów?

d)państwo Watykan ma powierzchnię 4 ha.Ile to kilometrów kwadratowych?

e) Jezioro Śniardwy ma powierzchnię 113,83 km2.Ile to hektarów?

f) Pałac cearski w Pekinie zbudowano na planie o wymiarach 960m*750m.Wyraż w hektarach powierzchnie zamowaną przez ten pałac.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T20:16:53+01:00
A) 0,13cm^2=13mm^2
b)0.533a=53,3m^2
c)511m^2=5,11a
d)4ha=4000km^2
e)113,83km^2=0,11383ha
f)960m x 750m=720000m^2= 0.072ha
14 3 14
2009-12-01T20:28:14+01:00
A) 13 mm kwadratowych
b) 53.3 m kwadratowych
c) 5.11 arów
d) 0,04 km kwadratowych
e) 11383 ha
f) 72 ha

:)
31 4 31