Odpowiedzi

2009-12-01T20:08:43+01:00
Prześwietlanie w celu zlokalizowania i opisania zlaman w medycynie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T20:09:52+01:00
W medycynie - otrzymywanie obrazu organbaow wewnętrznych. Jest to potrzee przy złamaniach


w defektoskopii oraz w budownictwie


ograniczanie chorob nowotworowych
1 1 1
2009-12-01T20:09:57+01:00
- medycyna - prześwietlenia kości ( wykrywanie złamań kości )