Trzeba uzupelnic.. za wszelka pomoc bardzo dziekuje:)
Podczas spalania pierwiastkow chemicznych w .......powstaja tlenki tych pierwiastkow. W zaleznosci od rodzaju użytego pierwiastka chemicznego powstaja tlenki.....lub......niemetali. W reakcji chemicznej nazywanej reakcja....tlen i inny pierwiastek sa.... a....to produkt reakcji chemicznej

2

Odpowiedzi

2009-12-01T20:12:26+01:00
1) tlenie 2)metali 3) tlenki 4) utleniania
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T20:13:59+01:00
Podczas spalania pierwiastkow chemicznych w TLENIE powstają tlenki tych pierwiastków. W zależności od rodzaju użytego pierwiastka chemicznego powstają tlenki METALI lub TLENKI niemetali. W reakcji chemicznej nazywanej reakcją SPALANIA (a także reakcją SYNTEZY) tlen i inny pierwiastek są SUBSTRATAMI a TLENEK to produkt reakcji chemicznej.

Pozdro))