Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T20:12:38+01:00
2% to 40
1% to 40:2=20
100% to 100*20= 2000
:)
1 5 1
2009-12-01T20:13:05+01:00
2%-------40
100%----x

x=4000\2=2000

2000----100%
x--------1%

x=2000\100=20
3 3 3
2009-12-01T20:14:06+01:00
Wiemy, że 2 % pewnej liczby to 40.
Zatem 1% tej liczby to ......

40 to 2%
x to 1%

x=(40*1%)/2%=20

1% tej liczby to 20

20 to 1%
x to 100%

x=(20*100%)/1%=2000
2 5 2