Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T20:33:54+01:00
1. Jak miał na imię chłopiec towarzyszący głównemu bohaterowi?
2. Jak nazywał się główny bohater książki?
3. Jaką rybę złowił główny bohater książki?
4. Jakie zwierzę zjadło ogromną rybę?
5. O jakiej porze rybak najczęściej wypływał na morze?
1 1 1
2009-12-01T20:36:41+01:00
1. Dlaczego stary człowiek miał jednego przyjaciala.
2. dlaczego rodzice Manolinema zabronili mu się kolegować z salo,,stary człowiek''
3. Dlaczego inni ludzie z wioski śmiali sie z salo.
4. poczym salo miał szramy na rękach
1 1 1