Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T20:17:36+01:00
O jaką długość zmniejszy:

25 cm - 24,12 cm = 0,88 cm

O ile procent zmniejszy
Ułamek:
0,88 cm
----------- × 100 % = 3,52 %
25 cm

2009-12-01T20:21:34+01:00

25cm - 24,12cm=0,18cm

25cm- 100%
0,18cm- x%

x= 0,18x4
x=0,72%

Odp: pręt zmniejszył swoją długość o 0,18cm co stanowi 0,72%

Przepraszam - powinni być 25-24,12=0,88
0,88x4=3,52
Pręt zmniejszył swoją długość o 0,88cm tj, 3,52%